{modal url="images/stories/Aktuality/2020/Judicial_ethics.JPG"}Judicial ethics{/modal} Ve dnech 2. – 6. 11. 2020 se Justiční akademie připojila k sedmi dalším evropským státům (Belgii, Chorvatsku, Francii, Německu, Řecku, Itálii a Nizozemsku) a uspořádala online verzi semináře realizovaného v rámci projektu Aiakos. Tento projekt je cílen na čekatele a asistenty a jeho hlavním posláním je poskytnout delegátům mezinárodní platformu, díky které mají přirozenou příležitost seznámit se s justičními systémy jiných zemí, navázat nové kontakty a prohloubit evropský rozměr své profese. V letošním roce musely být atraktivní evropské destinace nahrazeny online platformou. 23 účastníků ze šesti evropských států (CZ, B {modal url="images/stories/Aktuality/2020/Team_Hungary.JPG"}Team Hungary{/modal} E, HU, FR, IT, NL) se tak po celý uplynulý týden potkávalo ve virtuálním prostoru platformy Zoom a společně absolvovali workshopy zaměřené na mezinárodní spolupráci v civilních i trestních věcech, měli příležitost se zamyslet na etickými problémy profese, podjatostí, vědomými i nevědomými předsudky a jejich vlivu na naše rozhodování a v neposlední řadě si prohloubit znalosti odborného anglického jazyka. Interaktivita a dynamika práce v jednotlivých blocích si ničím nezadala s aktivitou požadovanou na prezenčních akcí. Velký dík tak patří skvělému lektorskému týmu, který v letošním roce tvořili Denisa Petriláková, Martina Grochová, Zuzana Vikarská a Leslie Cuthbert. Na závěr nám dovolte citovat slova jednoho z účastníků: {modal url="images/stories/Aktuality/2020/Judicial_Cooperation_in_Civil_Matters.JPG"}Judicial Cooperation in Civil Matters{/modal} „It was awesome. I hadn't got any expectation because of the new situation, but I was really amazed. The topics were really interesting. I wanted to be part of all the lectures and not just switch off the camera and watch a football match instead or i don't know. The lecturers couldn't be choosen better. They were all inspiring and well prepared, using even better the online space then some other lecturer the face to face situation. It was so interactive I had to pay attention in every second not to get lost. And the cool thing was, I wanted to pay attention”. 

Okamžik, prosím. Načítám data...