Dne 8. března vyhlásila Justiční akademie výběrové řízení na manažera projektu z Programu švýcarsko-české spolupráce č. 7F-07532.01 – „Analýza vzdělávacích potřeb a vytvoření systému vzdělávání zaměstnanců odborného aparátu soudů a státních zastupitelství“.

Manažer projektu bude zejména:
• koordinovat komplexní řízení projektu, včetně obsahové, finanční i formální stránky projektu,
• koordinovat práci všech členů Realizačního týmu, určovat činnosti a priority,
• participovat na zadávacích řízení pro výběr dodavatelů,
• koordinovat činnosti v projektu (provedení analýz, implementace vzdělávacích modulů v rámci LMS - Learning Management System, pilotní provoz systému),
• koordinovat aktivity směrem k cílové skupině (plán zapojení soudů a státních zastupitelství),
• kontrolovat dodržování harmonogramu a monitorovacích ukazatelů,
• administrovat projekt vůči poskytovateli dotace a odpovídat za jeho evaluaci,
• garantovat publicitu projektu.
Výběrové řízení je vyhlášeno jako přímá výzva nejméně třem dodavatelům k předložení nabídky.

-AK-

Okamžik, prosím. Načítám data...